Saturday, April 17, 2010

matriks ku

Assalamualaikum.hari ni post aku pasal matriks.aku dapat KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN.ciss.lain yang aku mintak lain yang aku dapat.tapi,aku ade mintak ke matriks ni hah?lupe la.sebab aku tukar 2 kali.yang aku ingat 1st choice perak,2nd johor,3rd melaka.haishhh.nape aku pilih perak?sebab ak nak pegi belah utara plak.dekat dgn kampungku.hee.dah lama tak balik kampung ouh.

nak pergi ke tak nak ni??ramai yang ckp tunggu upu.tapi kalau tak dapat course yang aku nak camne?adoii.tensen betul lah.takpe2.kalau tak dapat aku akan pergi matriks.yes!aku nekad ni.haha.ouh yeah,ramai betul budak samura dapat matriks negeri sembilan ni.terasa sikit lega dan seronok.haha.btw,geng f7+1 aku,cuma husna sorang je same.yeah!una..i love you.haha.tension betul lah fikir pasal masa depan ni.ishhh....

No comments:

Post a Comment