Friday, February 11, 2011

cuti 4 hari yang tiba-tiba

Assalamualaikum and hai sumer

baru habis cuti CNY tibe-tibe dapat cuti lagi.ini semua gara-gara semua lecturer uitm shah alam dan sekitar ade conference dengan VC hari khamis sampai sabtu.so kelas ari kamis dengan jumaat cancel.pewhhhh.sumpah best.yang pertama best sebab test MGT yg ptot diadakan pada hari khamis serta merta diabatalkan.aku memang syok habis la.sbb memang tak baca time cuti raya cina tu.yang kedua best sebab dapat balik rumah.ehhh yeke best?taklah best pon.sebab tiap2 minggu ak balik rumah.kadang2 bosan gak.hehe.

memula ingat naik cuti raya cina mesti stress.yelah.sebab assignment banyak tak siap.buat last minute.dengan quiz yang banyak kali tangguh.adooiiii.haha.at last dapat cuti 4 hari.wooohoooo.
ohh yeah.saje nak citer mende ni.actually,rabu lepas bersamaan 9 feb aku pergi intec.ade seminar.tak memasal kene pilih utk attend seminar tu.ak pon pegi je la.sebab buat kat intec.ingatkan leh la jumpa budak2 samura dekat sana.tapi malangnya tak jumpa pon.tapi at least
ak dapat jumpa mona which is my exclassmate masa form 5.then tibe-tibe ak tak sangka boleh jumpa sorang kawan lama aku yg dah 7tahun tak jumpa.makin hensem ak tengok dia.heeheee.
seminar ni agak bosan untuk orang macam aku.dah la tak faham apa.dia cite pasal corporate finance.memang la aku tak faham apa.dah la mengantuk masa tu.tapi rasa kagum la dengan budak2 intec.bagi aku diorang terlampau genius.english dorang terbaik lah aku cakap.tengok muka macam......(errr,x nak lah kutuk)hehe.memang jauh beza aku dengan dorang.rasa macam nak pinjam je otak budak2 pandai ni.nak gak merasa jadi pandai.haha.masa talk pasal corporate finance tu tak putus2 la budak2 tu tanya soalan.kalau aku diberi peluang utk tanya soalan pon tak tahu nak tanya apa.yang aku tahu aku nak tanya ni "bila nak habis?saya dah blur sangat ni."hahaha.

ok.cerita habis.malas dah nak tekan keyboard.ngantuk sudah.ok lah nantikan post2 terbaru dalam masa beberapa hari or bulan.hehe.bye.

No comments:

Post a Comment