Sunday, March 4, 2012

hello final exam

Salam satu Malaysia,harhar...


hye sumer.skarang ni tgh study week,baru je start.seminggu lebih kot study week.lame gile weh.dan aku tak balik for study week ni.eh bukan x balik ar.balik lmbt sket.sbb aku nak at least blaja something dulu sblum aku balik rumah.dah smp rumah komfem susah nak blaja.


so fyi,ni final exam utk sem 4 aku sbg pelajar Diploma Perakaunan Trek Pantas.so bermakna ini adalah final exam utk final semester.woot2.haha.cptkan masa berlalu.gile btol la sem 4 ni.plg aku x suke lah.sumpah tak suka doe.benci.arghhhhh!sape2 yg baca ni hope korg doakan lah aku supaya dapat jawab exam tu nnt.serius subjek sem 4 niplg susah la.nak naikkan CGPA pon macam susah je.but i promise to try and do my best.Insyallah.Semoga dipermudahkan segala urusan.aminnn.gud luck bebudak akaun.peace.kbai.

No comments:

Post a Comment