Tuesday, December 27, 2011

27 dec 2011

Assalamualaikum and hai sumerrrrrrrrr

lame gile x update.sampai nak tulis new post pon ak da lupe kat mane.haha.sbnrnye tak tahu nak post ape.ape yg terlintas dlm otak aku adelah ape yang aku buat smlm.smlm gi klcc dgn fatin nadiah and fatin hartiqah.lepastu fatin nadiah ajak member dia si aiman pique,ilyas dgn wawa.ok.ni first time jupe aiman scr live.slame ni asik bbm je dgn dak neh.


tlalu byk impression ak kat dia mase first time jupe.first is eishh dia ni gile2 rupenye.haha.tau lah anak org kaye.trasela jugak gap antara aku dan dia.haha.haishh..mls la nk cite psl aiman kt sni.kang de org kate aku suke dia plak.mane aderrr.dia member je la.lagipon dia suke kat best fren aku.tapi papepun smlm mmg bestla.tak pernah lpak klcc smp mlm.tu pon sbb de driver yg tlg hantarkan smp depan rumah.credits to aiman.hahahaha...






p/s:3 days more to go to the years 2012.so bmakne ini tahun terakhir bergelar gadis belasan tahun.#yeay.azam tahun baru cari pakwe baru yang hensem.okbai

No comments:

Post a Comment