Wednesday, February 17, 2010

central market,petaling street









Lihat ini gambar.haha...semalam aku dgn geng2 f7+1 aku gi rongeng KL.gi central market atau lebih dikenali dgn short form nye CM.ni merupakan first tym aku dgn dorg jejakkan kaki kat sini.cam siot je tym neh.kecoh gile bile smp.macam org2 kampung yg bru first tym datang kl.haha.bese ar geng aku.mmg kecoh habis.

Tym ni memang aku rambang mata tgok barang2 kat situ.benda petama aku beli adalah gelang.harga RM10.tiba2 aku berkenan pulak tgok gelang tu.cehh,padahal aku bukan suke sgt pakai gelang2 ni pon.aku rimas.pusing2 lagi tiba ternampak rantai.tulis kat situ
1 RANTAI RM 7,2 RANTAI RM10.aku pon cam berkenan,ape lagi beli lah.hehe.budak2 perempuan,standard ar tuh beli2 rantai,gelang,subang bla...bla..bla....
geng2 aku depan CM.credits to kak umi
tgh cari gelang dgn rantai


Lepas gi CM,ktorg trus gerak gi cari mcd.lapa seyh.so pegi la mkn kat mcd sebelah petaling street.aku,ct,fatin,dg kak umi mkn satu set big mac dgn ais krim sundae coklat rm1.50,mcd punye promosi.mengah gile mkn big mac ni.besa nak mampos.lepas ni aku x nak mkn big mac dah.naseb bek aku x mkn depan laki.aku mkn comot gile tym ni.so peringatan kat sape2 yg tgh dating dgn pakwe korg tuh jgn makan burger.x senonoh,makan comot depan pakwe korg.kekeh...lepas makan rongeng china town pulak.





ni la suasana petaling street
sesak dow tym ni..ramai gile orang



tym ni aku dgn dorg tgh cri spek itam



aku dgn nad beli spek ni
harga rm15,brand channel,kekeh



p/s:aku dah malas nak keje laaa....penat doe,cukupla smp blan2 ni je aku keje.lepas ni aku nak dok umah bertawakal.aku serahkan semua nya kepada yg esa.aku harap sgt2 result spm aku cemerlang.semua A utk setiap subjek yg aku amik.amiiiiinnnnnnn.....(rindu samura)

No comments:

Post a Comment