Monday, February 1, 2010

my first day work at paparich

today was my first day work at paparich(1/2/2010).masuk pukul 8 habis kol 1 pagi.hari pertama ni aku dgn fatin datang awal skit.skema tol.haha.aku dikenalkan oleh sorg akak cun.name dia kak sabrina.dia lah yg ajar ktorg care2 nak jadi waitress ni.bukan senang wehh nak jadi waitress ni.mcm2 kerenah pelanggan.ade yang cerewet nak mati.adeh!mcm nak kene sepak je dgn aku.tapi keje kat kafe ni risiko dia besa.klu salah take order kene bayar balik.adoiiiii...klu dpt kat aku minuman or mknn tu tak pe gak.aku plak yg kne bayar.pape tah.takut jugak aku keje kat sini.tapi takpe laa.aku amik tu sbg cabaran.tak susah pon sbnrnye jadi waitress ni.pape pun aku keje kat situ nak cri pglmn.yg penting aku nak duwet!!!hahaa.....

No comments:

Post a Comment