Monday, February 8, 2010

penatnye minggu nih






Aku penat.tu je yang mampu aku cakap.last weekend lagi,lagi,lagi ar penat nak mampos.sabtu tu aku gi klcc dgn fatin,nadia,ct dgn jati.kol 10 gerak pegi kepong sentral.ramai la jugak.cisss.benci aku nek komuter ni.dah la ramai.pastu drop kat kl sentral.peruk ku lapar gile.gi makan kat mcd.pas mkn trus gi bli tiket gi klcc.mase aku smp klcc dlm kol 12cam tu la.2 jam perjalanan.macam aku dri kl nak ke muar je lamanye.cissss.sesampai aku disane,misi mencari boo pulak.siot nye la mamat nih.mmg misi aku gi klcc nak jupe dia pon.cam siot kan mamat ni.ugut aku.kalau jadi pape kat awek dia,fatin tu,dia ugut nak cri aku sampai lubang cacing.ape lagi,panas la aku.tak suke la org men ugut2 ni.dia pon satu,kerek je ugut pompuan.mcm la aku x reti nak jage kwn baik sdr.huh!!!!ko cam silap besar arh ugut pompuan yg x makan saman cam aku ni.igt aku diamkan je ke.klu x sebab awek ko tu kwn baik aku,dah lame dah aku kerjakan ko.huh!geram gile!pastu,ak dgn geng2 aku chow tgok wyg cite spy next door.best2!!ily jackie chan....huhu...balik smp rumah dlm kol 6.malam tu keje pulak.adeh!mane x penat.


Besoknye plak aku gi mid.sebab aku dah janji dgn eva nak jumpe.eva dah jnji nak blanje akul.aku smp mid mcm nak kol 12 cam tu la.jupe eva dgn shaq kat depan mcd.kali ni x tgok wyg pon.ktorg jenjln je.aku cam segan je dgn shaq.yelaaa.kat samura aku mane penah ckp dgn dia.aku tgok dia lagi segan dgn aku.hahhaa.aku lepak2 je.layan je.x byk sgt pon ak sembang dgn dia.x de mende pon nak sembang dgn dia.xkesah laa.janji aku dpt kuar dgn eva sudeh.rindu ar kat dia.dah bpe bulan x jumpe.memandangkan eva dak dorm yg plg aku rapat.mase gi mid tu ktorg singgah the gardens.minum kat paparich.hehe.saje je nak tunjuk kat eva tpt kafe yg aku keje tuh,hehe.aku blanje dia.aku blek dri mid dlm kol 5 cam tu.1st tym aku rase best bek komuter.sebab spjg pjalanan nak ke kepong sentral aku duduk.hahaha.x de la sakit kaki aku ni berdiri aje.adoiiiiii....malam nak keje lagi....malam tu lembik aku.bape kali menguap.penat thp dewa.adoiiiii



p/s:this week aku lagi busy.aku x kan ade kat umah tym pagi smp malam.tgok schedule aku mgu ni



isnin 9/2-pagi=gi sekolah,cegu harisson nak blanje.amek gbr nak wat pasport
-malam=keje cam biase 8 smp 1 pagi
selasa10/2-pagi=gi wat pasport kat putrajaya(pagi2 bute dah pegi,mengantuk!)
-malam=keje cam biase
rabu11/2-pagi=kelas memandu
-malam=keje cam bese
khamis12/2-pagi=tido,tido dan tido.(aku free la tym neh)baca eclipse
-malam=keje cam bese
jumaat13/2-pagi=kelas english bermula
-malam=keje cam biase
sabtu-pagi=pergi umah peah kot
-malam=keje(raya cine pon aku keje)


No comments:

Post a Comment