Sunday, August 21, 2011

do i still love my ex-bf?

Assalamualaikum and hye everyone,

harini 22/8 ari isnin.kelas FAR cancel utk kali yg kedua.sbb madam Mashitah sakit.so,aku sekarang takde mende nak buat.bila bosan aku bukak la lappy.mcm biasa tgok fesbuk,twitter then blog.mcm biasa jugak la tiap2 kali bukak blog mesti tgok blog Tengku Izfarouq Qhaier.hehe.last post dia mesti la psl awek or bekas or apa2 je la psl azia tu.macam biasa ye.haha.bila aku baca balik pe yg dia tulis tu.tiba2 aku fikir.kenapa aku tak pernah tulis psl ex-boyfriend aku ek?pernahla sekali tulis psl dia.tu pon masa da break.sekali je.ok,skang aku nak tulis psl ex aku.aku rasa mostly tahu kan sapa ex aku.aku x nak sebut nama dia kat sini.

aku taktau la pe perasaan aku sekarang.bila aku jumpa dia rasa nak sangat cakap dengan dia.tapi aku tau itu tak mungkin berlaku.sebab time aku terserempak dengan dia,nmpk sgt mcm dia da tak nak tgok muka aku da.tapi sejujurnya aku ckp,memang aku rindukan dia.hati aku still lagi pada dia.dia belum keluar dari hati aku sepenuhnya.adelah dalam 49%.hahaha.bila fikir psl dia mesti rasa nak nagis.kenapalah hubungan aku dengan dia jadi mcm ni.kalaulah aku dengan dia still together.itu cuma kalau.haishhh.rasa mcm diri ni bodoh sgt.ye aku tau.aku patut lupakan dia.tapi tak semudah tu.orang lain maybe boleh nmpk yg aku skang mmg da lupakan dia.tapi hakikatnya hati aku cakap aku tak dpt lagi lupakan dia.benda ni amik masa.baru 3 bulan break.smpi aku nk cari sumone utk jadi pengganti dia pun aku takut.takut dikecewakan lagi.taktau la nak ckp cane lagi.tu mmg hakikatnya.aku takleh tipu diri aku.maybe untuk lupakan dia sepenuhnya aku perlu cari lelaki lain.ye.itu memang perlu.tapi,bukan sekarang.sabar ye hati.tak lame je lagi.pasni aku boleh delete nama dia dlm hati aku.

okayyh.habis da.ni luahan hati aku.


No comments:

Post a Comment