Monday, August 8, 2011

sebotol jus epal

Assalamualaikum and hye everyone,


tajuk post kali ni sebotol apple juice ataupun jus epal.ape bezanya?sbnrnye takde beza pon.same je.dedua mende yg same.hahaa.camni cite dia.tadi aku gi bazar kat uitm puncak perdana ni la.mane lagikan.jalan punya jalan sambil cari makanan utk berbuka tiba-tiba ternampaklah satu botol air jus epal ni.aku pon terus amik kat atas meja tu dan tgok.ya Allah.teruja gila.air ni lah yang aku cari selama ni.air ni first time aku minum masa gi umrah tahun lepas.balik je dri umrah tu aku dgn gigihnya mencari lah air ni kat malaysia.malangnya tak jumpa.tiba2 pada bulan ramadhan tahun ni aku jupa air ni.Alhamdulillah.jodoh aku dengan air jus epal paling sedap di dunia ni kuat jugak rupanya.hahaha.gembira tak terkata.tak sabar nak cite kat mak aku nnt.sebab aku salu ngadu kat mak aku nak air ni.huhuhu.at last jumpa gak.kepada abang yg jual air ni saya nak terima kasih kat abg sgt2 ni.sbb da pertemukan saya dgn air epal ni.huhu.nnt tiap2 hari saya beli kat abg ek.haha.ok.x saba nak bukak puasa dgn air ni.huhu.k la.tata~~






No comments:

Post a Comment