Wednesday, December 16, 2009

aku punye first post

haha.akhirnye berjaya gak aku wat blog ni..woi zagoraz...aku dah wat blog ni..
ko kne jadi org pertame bace..huhu...(mcm 1st tym wat je,padahal aku pena je wat blog ni)
ouh yeah,arini ari kamis,ptot nye aku plan dengan geng F7 aku nak kua gi mid.but x jadi coz zulaiha x leh kua la plak....tapi bagus gak,klu x dalam minngu ni je 3 kali aku pegi mid.ari isnin tu aku dah gi dgn emma.gilak ar!ari plg malang ar tym tu.


sampai skarang aku rase bersalah.emma menyepi je since kejadian ari isnin tu.maybe salah aku gak.arghhhhh!siotnye aku......dah berhari-hari aku fikir pasal mende ni.

So alkisahnye bermula pada ari isnin 14/12/2009.emma dtg umah aku.then,aku plan nak gi jusco metro prima memandangkan aku rase bosan dok uma.but,plan tu tak jadi then aku pon decide gi mid valley.sumenye bermula tym nak balik.kaki emma sakit sebab dlm komuter x duduk,then terpaksa berjalan smp umah aku.kene keja anjing lagi.mane x sakitnye lagi kaki dia.dia kol mak dia suh amik.aku pon bla cam tu je tgglkan dia.sebab aku igt mak dia dah nak sampai.aku tak nak susahkan mak dia anta aku balik rumah.baik mak dia trus anta dia balik memandangkan kaki dia sakit.


bile sampai je rumah selepas beberape minit,mak dia tepo
n aku.mak dia marah aku sebab tglkan dia sorang2 kat situ.ye!ini mmg salah aku.tapi aku ade sebab buat cam tu.aku ade anta message kat dia,aku suh dia jauhkan diri dpd aku,itu yg terbaik kot.dpd kat sekolah sampai kat umah aku asik ade mslh je dgn ko.bengong nye la aku.so kpd insan yg bernama NUR AMMALINA BT MAZLAN aku nak mintak maaf kat ko.tu je aku nak cakap.aku sayang ko.ko lah kawan terbaik aku.






















No comments:

Post a Comment