Sunday, December 27, 2009

hidupku sungguh membosankan

kenapa hidup aku bosan?entah...aku bosan dengan orang sekeliling aku.semua nak tinggalkan aku sensorg.aku bosan doe dok rumah.takde mende aku boleh buat.nasib baik ade notebook yang selalu menemani aku.dan juga dvd player.bosan nye hidop aku.rutin harian aku adalah sama tiap2 hari.wahhhhhh betape bosannye aku.mak,ayah plus adik bberadik aku sume busy dengan kehidupan msg2.aku???


dah mula la ni.aku teringat kan dormates aku.yang sentiase menceriakan hari2 aku.arghhhhhhh....!!!!aku rindu budiman satu sgt2.rase cam nak balik samura balik.

kalau kat samura aku x penah rase sunyi.kalau aku bosan aku akan kacau dak dorm aku.ajak diorg sembang.kdg2 tu tade keje lain ape lagi bergossip la ktorg.buddy one mmg tade keje lain.kalau bab2 gelak ktorg mmg no.1.kesian bgp kat bwh.hehe.aku rase klu dak aspura lalu je kat bwh tu mst dgr suara ktorg.alamak!malunya....


bila lagi ek aku dpt jumpe korg?wahhhhh...aku nak peluk korg bile aku jumpe korg nnt.rindu yg teramat sgt!nak balik muar....tlg laa....aku rindu dk dorm aku sgt2!

1 comment:

  1. wei..budi one je ke??
    mne name budi 2..

    ReplyDelete