Sunday, December 20, 2009

frame rm6



Huwaaaaa......BENGKEK nye aku dgn frame tuh.haizzz.alkisah di suatu petang.kejadian di kedai HINODE TINGKAT 2 MID VALLEY MEGAMALL.kat kedai ni ade jualan murah.sume barang RM5.maka aku,nadia,siti,dan fatin nadiah menjadi rambang mata melihat barang2 yang dijual.lepas tu,aku ditugaskan oleh mereka2 ini utk membayar barang2 tersebut.bile smp je turn aku utk membayar,akak tu mintak aku kad ahli HINODE plak.then,akak tu ckp ade special offer untuk frame tu.satu RM6.harga sebenar dia RM12 kot x salah aku.tetapi malangnya,aku dengan fatin tersalah dgr.ingatkan akak tu ckp free.aku pon mintak la 5 bijik frame cukupla utk ktorg berlima.aku dgn muka'biawak' terkejut gile nak mati bile tengok total harga barang-barang tu RM82.15!!mahal nye.terpakse la aku tambah duit utk cukupkan harga total tu.keluar je kedai tu aku,nad,fatin hairan.knape mahal sangat?baru ktorg sedar rupenye dia skalikan dengan harga frame tuh.yang bayar frame tu cume aku nad dan fatin.zati dgn ct dah sah2 diorg tak nak.huwaaaaaaaaaa..............hbes camtu je duit aku dgn membeli frame tuh.bengang je aku aritu.............




0uh ye.lupe nak story.mase tu aku gi mid pon sebab education fair.x de la best sgt pown.byk btol kolej yang aku xpenah dengar.tapi bagus gak la.ade la sorg akak ni bagi cadangan kat aku nak amik course ape.aku rase aku tetap nak teruskan kot impian aku nak amik course TESL.ntah la.tetibe je minat nak jadi cikgu english ni.kalau aku x amik course ni pon aku nak amik accountancy.aku nak jadi akauntan.hehe......



p/s:to nurul nasuha md. zin


sory sangat2 tak dapat datang wedding kakak awak.mst awak sedih kan.awak beria-ia ajak ktorg budi one datang.tapi ktorg x datang.sory ye suha.by the way,u look damn pretty mase wedding akak awak tu.thx 4 da pic.SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KAK NURUL IKHMAR DAN ABANG CAP(btol ke nme abg ipar awk ni?)hehe.






No comments:

Post a Comment