Thursday, December 31, 2009

sesat

bengkeknya aku pada 30/12 yg lepas.aku,nad,siti,dan jati pegi ou.ayah aku anta.aku pegi utk berjumpe dgn seseorang.suatu kejadian telah berlaku tym nak balik.aku janji dgn ayah aku tunggu kat taxi stand.last2 aku sesat tak jupe mane taxi stand.ayah aku pny bengang sebab aku lbt sgt.last2 aku pon bengang x jumpe naik taxi lain.haha.dah2 malas nak cite mende ni.lihat la gambar2 ini







kasut irfan
haha...sory2,ak snap senyap2



wehh,chipmunks ni sumpah comel doe!
rase nak picit2 je dorg..haahaaa





tym ni kat pizza hut,sedap gile doe!!







cerita untuk hari ini 31/12/2009



hari ini aku bersame rakan2 F7+1 lepak di najath.pastu pegi sekolah agama jumpe ustaz dan ustazah.hahaa...syok doe tym ni.banyak kenangan manis kat sekolah ni.teringat dedulu tym aku darjah satu sampai la darjah 6.darjah6 la aku rase plg best.mase ni aku kelas 6syukur.same dgn husna dan nadia.stat mase darjah6 ni la ktorg stat rapat sampai la sekarang.wahhhh...sungguh indah kenangan itu.mase ni guru kelas aku ustazah sukarti.aku dok sebelah husna,nadia kat blakang ktorg dgn syazleen.hehe.sian ko nad.syazleen selalu tak dtg.so nad terpakse duduk sensorg.haha.lawak2!kesian ko.


lepas tu trip kami diteruskan ke sekolah men. taman ehsan.wahhhhh...sekolah kesayanganku.naseb baik arini ramai cikgu kat sekolah.arini orientasi dak2 form1.so ramai cikgu terlibat plus cikgu2 semua ade meeting.mmg best time ni!jumpe cikgu yang penah ajar ktorg.wahhhh.best!!

then,ktorg gi rumah cikgu harisson.dah lame x jumpe cikgu.anak dah 3.comel2 belaka plak tuh.sembang2 dgn cikgu cite psal spm plus kehidupan selepas spm.haha.last2 cite psal keje.alhamdulillah.cikgu bagi ktorg keje kat koperasi sekolah.hahha.bapak best gile doe.x kesah la gaji sikit,janji aku tak bosan dok umah.dapat wat keje best jugak nak2 dekat sekolah lame plak tuh.terase cam sekolah balik je doe.hahha...time kasih cikgu.




p/s:F7+1...JGN LUPE PLAN NAK JUAL KEK BATIK.hehe


klas aku tym darjah 4 skola agama


pokok kesygn kami






































No comments:

Post a Comment