Sunday, January 10, 2010

ceramah...ceramah..ceramah

hari ni aku gi ceramah kpp.terpakse la bangun awal.mase dgr ceramah tu biasela aku ngantuk giler.dah ar 5 jam.stat kol 11 hbes kol 4.30.not bad ar pencermah tu.klaka,x de ar bosan.tapi cam siot je doe.aku dah ar takde kawan.ramai org besa je,i mean x ramai ar seusia dgn aku kat kelas tuh.tapi nseb bek ar tym rehat ade sorg akak cun ni tegur aku.name dia kak wani.umo dia 23.best ar akak ni!peramah ooo.....syok ar sembang dgn dia.dia ni bru hbes blaja dlm bidang fesyen.best doe!aku pon minat gak course ni sbnrnye.menarik!so arini aku takde la bosan sgt sbb aku ade akak tu.huhu...thx kak wani


dalam minggu neh aku nak pulun habis-habisan sbb mgu lagi satu tu aku dah kne test.passing mark 42.so,aku kne usaha lebuh sket ar nak dptkan lesen L.huhu..x sabarnye,pastu leh ar blaja driving.huhu~~~syok wehhhh

No comments:

Post a Comment