Thursday, January 7, 2010

doktor cinta

hari ni aku menjadi doktor cinta kepada pesakit aku merangkap kawan baik aku.adoiii..bukan senang beb!aku dah ni bukan nye doktor bertauliah pon.baru je praktikal.haha..bajet gile aku.yela..dedulu tym kecik2 aku nak jadi doktor.bile dah besar ni minat tu dah hilang sbb markah biology aku teruk sgt2!!so,aku pon dah lupe kan dah pon cite2 aku nak jadi doktor tu sume pasal bio la.jadi aku pon nak try ar jadi doktor cinta.doktor jugak en.


sian la weh kwn aku.tak baik au pakwe dia tu.aku maleh ar cite kat sini,tkut menyingung perasaan mane2 pihak.tapi aku mmg x puas ati dgn pakwe dia tuh(kawan aku gak dia neh).cisss..tapi sbg doktor,untuk penyakit ni aku takde ubat mujarab nak bagi kat kwn baik aku neh.aku cume bagi nasihat je kat dia.suh dia tanya laki tu,ape perasaan pakwe dia tu terhadap kwan baik aku tuh.jawab secara jujur dan ikhlas.kejujuran sgt penting dalam perhubungan.so,sape2 yang bace ni,jujur la terhadap pasangan masing2.ciss..padahal aku ni takde ar bgos sgt dlam bab2 cinta neh,yelaa...org x penah bercinta.takpe2...aku kawan ko,sbg kawan aku ptot tolong ko.mcm aku ckp tadi aku pon x hebat sgt dlm mende2 ni,tapi tu jela aku leh tolong,bagi nasihat je.


p/s:dlm mgu ni,seriusly aku penat bekerja.tapi best!tak kesah ar pasal penat tu,janji x bosan sbb aku stil ade geng2 F7 aku yg havoc gile tu.sumpah doe!korg kwn terbaik aku pena dapat!
-terjupe lak peminat aku tym aku form1,x sgke lak dia amik form6...cisss


No comments:

Post a Comment