Monday, January 4, 2010

hari pertama kerja

hari ni merupakan hari pertama aku keje.haha...biase je la.asik2 minx lencana.bosan doe keje arini.asik jual lencana je.yelaa..tau la korg baru msuk sekolah.sume nak lencana.beli la mende lain.haizzz....

sbnrnye arini aku takde la keje sgt pon kat koperasi tuh.aku sebuk teman fatin hartiqah asmieza bt baharuddin membayar yuran adik2 dia.haha.best doe tym ni.aku tengok budak2 skola rendah gi sekolah.comel giler.dah la kecik.comel nak mampos lak tuh.seronoknye kalau ade adik yg sekolah rendah lagi.mst jadi adik ksygn aku nih.hehe...
cis...arini aku terjupe la plak adik2 kat skola agama tuh aku iaitu adlina dan fatin.bapak besar dan tinggi dorg.aku ni nak dibandingkan dgn dorg,dorg lagi tinggi.makan ape la korg ek?akak korg ni x cukup zat kot(bajet aku kurus je)

besok keje pagi.tugas kami sume memversihkan koop yg kotor tahap cipan tuh.adehhh...bgun awal la ni besok.tak leh sambung tdo pas subuh ni.babun nye fatt!haha..neway thx to her.


p/s:fatin hartiqah...ko kene blanje aku burger coz temankan ko tadi.aku nak burger depan najath tuh.haha

No comments:

Post a Comment