Wednesday, January 20, 2010

mcm2 problemsss daaa

masalah...masalah..masalah...
kenape ko datang tanpa aku jemput
arghhhhhhh!benci dgn masalah

masalah di tempat keje
hari ni aku keje cam biase kat koperasi
arini cegu harisson treat kitorg
beliau bagi rm20 utk ktorg ber5
aku,nadia,ct,jati dan fatin
pastu ktorgpon pegi la najath makan
aku makan maggie...sedap wehhh..hahha
pastu balik2 je koperasi tgok duit dah takde
omg!!!


banyak tau x duit tu!mau dekat 100++
then.nad kol cegu harisson,tny dia ade amek x duit tu
malangnye dia cakap takde!
ahhh sudahhhh....ct sudah mule cuak
sebab dia akan jadi suspek utama dalam kes ni
sebab dia pegang kunci
ouhhh!!gile ini cerita!
cegu harisson then ckp nnt cegu akan tanya cegu2 koop yang lain
mane tau ade yang amik ke
tapi nak wat pe cegu amik?
bkn ke ptotnye gtao ktorg dulu sblom amik?
lahhhhh.......ish!payah laaa cam ni
another suspect....akak form6.dia pun pegang kunci
mane tau nak sabotaj ktorg...
ishhhh..
x baik aku ni!
arghhhhhh.....nmpknye cam ktorg kne ganti blek duit tu
duit lagi.....dah la gaji sikit
adoiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment