Wednesday, July 20, 2011

19 sudah


Assalamualaikum and hye sumer

20 Julai 2011 maka genaplah 19 tahun aku bernafas dan hidup di muka bumi ciptaan Allah swt.Alhamdulillah.tahun terakhir bergelar remaja belasan tahun.haihhhh.dah besar dah aku ni rupanya.bila nak matang pun tak tau la.haha.

orang pertama wish melalui SMS dimenangi oleh cik Nadia Ariffin selaku kawan baik aku dari sekolah rendah.kemudian pemenang pertama utk pemanggil terpantas dimenangi oleh cik Emmalina Mazlan.tahniah diucapkan kepada para pemenang.hadiah boleh bagi kat saya ya.hahaha.jutaan terima kasih diucapkan bagi yg wish kat aku samaada di facebook,SMS,mahupun hallo-hallo sama saya.hari ni jari aku memang dah cekap tekan word 'thanks' dah.haha.

seperti yang dirancang,hari ni aku akan celebrate birthday dengan geng2 F7 aku kat mid.perjalanan program tersgtlah smooth.tak tunggu lama komuter plus dpt duduk lagi sebelum sampai mid.dan balik pada pukul 6 tepat.pelik gile arini.ktorg x jadi sardin.balik pukul 5 pun x ramai org.pelik2.dorg ni sume cuti sempena beday aku ke?hak3.aku siap dpt tpt duduk lagi dlm komuter.bkn sng nak dpt peluang ni.haha.

sesampai mid terus ke gsc beli tiket.tengok Harry Potter.pewh.last weh HP ni.mcm x caye dah x de da.aku follow dari yg first lagi.masa tu ak igt lagi.aku baru darjah 3.ayah aku beli cd.smp dah tergile-gile kat si Daniel Radcliffe tu.padahal baru darjah 3 kot.haihhhh.memang superb ar HP yg last ni.x sangka rupe2nye prof Snape tu ada skandal dgn mak Harry Potter.hahhaa.mati gak Voldermort tu kan.padan muka.haha.harry pun da kawin dgn ginny.siap ada anak dua org lagi.comel+hensem gile anak laki dia.mcm muka justin bieber.papepun ending dia best!good job J.K Rowling.

then makan.gile payah nak cari tpt makan plg best.last2 decide mkn kat pizza hut.da lame x makan ramai2 dgn dorg.seperti biasa time beday aku la yang kene blanje.huhu.tape2.aku ikhlas.agak sedih sbb siti,una dgn jati x de.klu sume ade kan best.takpe.nanti raye fatin nadiah wat open house leh kumpul ramai2.haha.

lepas habis tgok wyg makan sume,shoping plak.dpt la 3 helai baju F.O.S.then,lepak kat The Warung.minum dan makan roti.masa aku nak gi beli roti,nad dgn fatt ckp nak gi tgok bag.aku pon caye lah.rupe2nye dorg gi cari hadiah kat aku.haha.tgok la gbr aku pegang patung katak tu.comel kan?ak namekan dia Mr. FOFO.jgn tny nape.haha.tengs korg.sayang korg.then,pulanglah kami semua menaiki komuter.

begitulah kisah pada hari jadi saya yang ke 19.terima kasih kepada semua yang menjayakan.sangat seronok hari ini.=)

p/s:patung katak tu dorg bagi sbb dorg tau yang aku memang paling geli dan benci kat katak.haihhh.mcm2 la dorg ni.dah la time beday ak 4 tahun lpas bagi kak beday yang ade gbr katak.-.-'





ni la beday kad aku tym form 3






Mr FOFO

No comments:

Post a Comment