Friday, July 15, 2011

mid sem break

Assalamualaikum and hye,

15 July 2011,lepas habis kelas LAW240 pada pukul 12.15 maka diisytiharkan cuti mid sem untuk aku dan rakan2 AC110 3B.wahhhhhhhhhhhh.bestnyeeee.lately ni aku mmg tensen.dgn esaimen yang belambak dan subjek yang makin tough esp financial accounting.pewhhhh.mcm tipis je harapan nak dpt A utk FAR.tapi takpe.aku akan cuba yang terbaik utk skor paper tu.

dan pada ketika ini aku sedang sedap baring diatas katil kat bilik aku yang dah 2 minggu x jupe sambil psg aircond.ni yang aku tunggu slme 2 minggu x balik rumah ni.hahaha.ok.skang pikir nak wat pe cuti seminggu ni.esok sabtu gi kenduri kahwin dgn mummy.ahad gi shoping kat sogo dgn mummy.isnin nak gi becuti dgn mummy smp selase.hari RABU 20 JULY hang out dgn rakan-rakan tersyg menyambut beday aku yang ke 19.haha.baeeekkkpunyerrr.hope beday tahun ni paling best.teringat azam aku masa awal2 tahun dulu nak sambut beday yg ke 19 bersama boyfren.haha,bodoh punye azam daaa.nmpknye azam itu tak akan tercapai.cuba lagi tahun depan ye Aliaa.haha.khamis pulak igt nak duduk rumah siapkan homework dan esaimen yang terbengkalai dan study utk test yg belambak naik cuti nanti.haihhhhhhhhhhhh.jumaat plak dok rumah kupas bwg.mummy suruh.sbb ari sabtu nak wat makan2 utk rakan2 F7+1 tersyg ku.weeee~
da lame sbnrnye plan nak wat gathering dgn geng aku tu.tapi takde mase.alang2 sume tgh cuti baik buat skrg.aku pun bukannye ade cuti dah melainkan cuti raye nnt.ok.sangat tak sabar nak tunggu ari sabtu depan.then ahad siap2kan la keje mane yang x siap agi tu.nak sedarkan diri sikit.cuti aku dah habis masa ahad tu.demmm.haha.asal cuti seminggu je ni?tak puas tau tak.kalau bagi setahun pun belum tentu aku puas.haha.bersyukurlah atas nikmat yang diberikan.

Jadi begitulah nmpk gayenye perjalanan cuti aku.dah susun baik dah ni.haha.hope aku dapat spend time dgn betul dan bergembiralah untuk cuti seminggu ni.next cuti tym raya pulak.
dan lepas tu jgn harap aku dpt cuti lagi sebab aku ade intersession sblum bukak sem4.haihhhhh.fast track la katekan.-.-'


No comments:

Post a Comment