Saturday, July 16, 2011

Tengku Izfarouq Qhaier


Assalamualaikum and hye everyone,

mesti sume tertanya-tanya,sape dia Tengku Izfarouq Qhaier tu?dia ni teman baru cek,bukan pakwe cek.kawan ja.haha.semuanya terjadi pada tarikh 12 jun.kot...Iz yg bagitau.sbnrnye ak x pernah amik tahu pun bila tarikh aku kenal dia.Iz,utk pengetahuan awk,awk lelaki kedua yg saya pernah cerita kat blog saya.bangga tak?haha.awk hadir dalam hidup saya betul2 lepas saya break up.terima kasih.awk sedikit sebanyak da tolong saya utk lupekan dia.memule kenal Iz through FB.kawan Emma.tak pernah terfikir pun akan jadi kawan awk Iz.haha.memule kenal awk,dlm hati ehhh kerek gile mamat ni?bajet bagus je.hahaa.suke main2 dgn awk.buli awk.rase seronok plak.awak pun melayan je kerenah saya.psl Abg Nik,my boyfren (Nikon D3100) Iz yang bagi name tu.sweet en dia?wekkkk2.baldi2.haha.dia suke panggil aku benget dulu.BENGKAK+SENGET.sbb dia kate gbr aku tu nmpk bibir aku bengkak.dia sbnrnye ade satu penyakit x dpt bezakan antara bibir bengkak dgn sexy.keh3.dia ni pun sbnrnye sensitif gile.sbb tu aku panggil dia SENSODYNE or SOOD.sbb terigt ubt gigi sensodyne,utk gigi yg sensitif.ehhh,ade kene mengene ke?haha.sbb aku tak tau name ubat untuk hati yang sensitif.hahahahhaa

ape lagi aku nak cite psl kau ni Izfarouq.penat dah perah otak nak tulis pasal kau ni.dah la.aku nak cakap satu je,terima kasih sbb jadi kawan aku.semoga hubungan ini kekal sampai bile2 even ko da fly gi UK tu.haha.kdahbye.

p/s:boboiboy=Izfarouq =)

7 comments:

  1. wauu...menarik...i loikeeeeee..hahaaha :D

    ReplyDelete
  2. haha.tgok la.sy tulis baek2 psl awk.bukan mcm awk.tibe2 nak cri gado.-,-

    ReplyDelete
  3. ala mne ade sy nk cari gado derr..
    mmg nk cari r gak
    haha.
    awk ske cari psal ngn sy spe soh :P

    ReplyDelete
  4. sbb awk mesti kalah ble sy cri pasal dgn awk.tu yg best tu.hahahhaa

    ReplyDelete
  5. bile mse. xkn pernah kalah ok. just kdg2 sy ksian kan awk. so ngalah je la :D

    ReplyDelete
  6. ayat coverrrrrrrrrrrrr la giler.hahaa

    ReplyDelete
  7. Alia, awk knl iz ni? Ade gmbr die x?

    ReplyDelete